środa, 12 października 2016

Metoda six sigma w sektorze usług

http://metoda-sixsigma.blogspot.com/
Ponieważ Six Sigma, czyli program doskonalenia jakości, prowadzi w swoim założeniu do zwiększenia stopnia dochodowości, poprawienia wydajności ogółu operacji, a także spełnienia, a nawet przekroczenia oczekiwań potencjalnych klientów, trudno się dziwić, że od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, czyli od momentu, kiedy została pierwszy raz zastosowana, metodologia ta jest niezwykle popularna w różnych branżach przemysłowych na całym świecie.

Zastosowanie Six Sigmy w sektorze usług, na przykład w sektorze bankowym czy w ochronie zdrowia, przynosi zazwyczaj wymierne korzyści finansowe, które są związane z podniesieniem jakości świadczonych usług.


Jednak oprócz uzyskania korzyści finansowych i ciągle doskonalonym poziomie świadczonych usług, zyskują one również wysokie morale pracowników i większą świadomość dostępnych narzędzi do rozwiązywania problemów.

Trzeba jednak pamiętać, że nie zawsze wprowadzenie metody Six Sigma w zarządzaniu jakością procesów nieprodukcyjnych jest gwarancją sukcesu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz